Hai in echipa!

Hai in echipa!


MONTATOR

PARDOSELI


Cerinte:

Experienta in domeniul montajului de pardoseli reprezinta un avantaj si este remunerata pe masura cunostintelor/abilitatilor dumneavoastra.

Cunoasterea si capacitatea de a lucra cu urmatoarele materiale:

• Covor PVC in rola/dale

• Tapet PVC

• Linoleum natural

• Mocheta dale/rola

• Pardoseala tehnica suprainaltata (pe structura metalica)

• Sape autonivelante

• Mortare de reparatii

• Parchet stratificat/laminat

• Deck exterior WPC sau lemn

• Cauciuc electroizolant

• Rasini epoxidice

• Pardoseli ceramice de exterior pe ploturi

• Adezivi acrilici, neoprenici de contact si fixatori

Alte tipuri de materiale precum:

• GK/Placi fibrociment

• Tavane casetate metalice, lamelare sau fibre minerale

Oferim:

• Salariu fix cuprins intre 3000 – 5000 Ron NET

• Contract de munca pe perioada nedeterminata

• Conditii de munca la standarde Europene

• Scule si echipamente noi

• Autoturism de serviciu

Este necesar sa detii:

• Permis de conducere cat. B valabil

• cazier rutier fara incidente majore in trafic

• cazier judiciar fara incidente

• diploma de absolvire forma de invatamant (liceu/soala profesionala de arte si meserii)

• cont bancar pentru virament salariu

• certificat medical apt de munca fara boli cronice.


AREA SALES MANAGER

Materiale de constructii


Nu exista candidatul ideal, in schimb ne dorim ca viitorul coleg/a sa:

  • Sa fie absolvent/a de studii medii-superioare
  • Cu o experienta de in vanzari ale materialelor de constructii si finisaje cat si cunoasterea mediului de afaceri.
  • Sa detina excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, organizare, monitorizare dar si:
  • Initiativa,
  • Atentie la detalii
  • Capacitate de rezolvare a problemelor
  • Capacitate de planificare, alocare resurse, implementare, organizare si coordonare a strategiei de vanzari in vederea atingerii obiectivelor stabilite
  • Cunostinte operare MS Ofice (Excel, Word)

Oferim:

• Salariu fix + comision din vanzari, bonusuri/prime

• Contract de munca pe perioada nedeterminata

• Laptop si telefon

• Autoturism de serviciu

Este necesar sa detii:

• Permis de conducere cat. B valabil

• cazier rutier fara incidente majore in trafic

• cazier judiciar fara incidente

• diploma de studii

• cont bancar pentru virament salariu

Si nu in ultimul rand, dorinta de a te desvolta alaturi de o echipa tanara si puternica.


BACK OFFICE

ASISTENT


Nu exista candidatul ideal, in schimb ne dorim ca viitorul coleg/a sa:

  • Fie punctual/a cu spirit dе echipa, atitudine pozitiva, orientare catre rezultate, persoana empatica si creativa
  • Abilitati si cunostiinte tehnice de baza pentru intocmirea facturilor, devizelor Si a ofertelor comerciale
  • Capacitate de multi-tasking precum si atentie la detalii;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel meiu;
  • Capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;
  • Cunostinte bune de operare PC, pachet MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Programe de facturare: Smartbill, Saga

Descrierea jobului

  • Asistentul back office va avea urmatoarele indatoriri principale:
  • Mentine legatura cu agentii de vanzari, coordonator de proiect si logistica pentru rezolvarea situatiilor de lucru curente.
  • Emiterea facturilor fiscale, devizelor si bonuri de consum
  • Introducerea comenzilor in sistem
  • Urmarirea livrarii produselor si/sau urmarirea derularii eficiente a distributiei acestora
  • Intocmirea de rapoarte
  • Mentinerea in permanenta a relatiei cu departamentul financiar contabil

Oferim:

• Salariu fix cuprins intre 2500-4000 Ron NET

• Contract de munca pe perioada nedeterminata

• Laptop si telefon

• Decontarea cheltuielilor in interese de serviciu

Este necesar sa detii:

• Permis de conducere cat. B valabil constituie un avantaj

• cazier judiciar fara incidente

• diploma de studii

• cont bancar pentru virament salariu

Si nu in ultimul rand, dorinta de a te desvolta alaturi de o echipa tanara si puternica.