Hai in echipa!
MONTATOR
PARDOSELI
Cerinte:
Experienta in domeniul montajului de pardoseli reprezinta un avantaj si este remunerata pe masura cunostintelor/abilitatilor dumneavoastra.
Cunoasterea si capacitatea de a lucra cu urmatoarele materiale:
• Covor PVC in rola/dale
• Tapet PVC
• Linoleum natural
• Mocheta dale/rola
• Pardoseala tehnica suprainaltata (pe structura metalica)
• Sape autonivelante
• Mortare de reparatii
• Parchet stratificat/laminat
• Deck exterior WPC sau lemn
• Cauciuc electroizolant
• Rasini epoxidice
• Pardoseli ceramice de exterior pe ploturi
• Adezivi acrilici, neoprenici de contact si fixatori
Alte tipuri de materiale precum:
• GK/Placi fibrociment
• Tavane casetate metalice, lamelare sau fibre minerale
Oferim:
• Salariu fix cuprins intre 3000 – 5000 Ron NET
• Contract de munca pe perioada nedeterminata
• Conditii de munca la standarde Europene
• Scule si echipamente noi
• Autoturism de serviciu
Este necesar sa detii:
• Permis de conducere cat. B valabil
• cazier rutier fara incidente majore in trafic
• cazier judiciar fara incidente
• diploma de absolvire forma de invatamant (liceu/soala profesionala de arte si meserii)
• cont bancar pentru virament salariu
• certificat medical apt de munca fara boli cronice.
AREA SALES MANAGER
Materiale de constructii
Nu exista candidatul ideal, in schimb ne dorim ca viitorul coleg/a sa:
- Sa fie absolvent/a de studii medii-superioare
- Cu o experienta de in vanzari ale materialelor de constructii si finisaje cat si cunoasterea mediului de afaceri.
- Sa detina excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, organizare, monitorizare dar si:
- Initiativa,
- Atentie la detalii
- Capacitate de rezolvare a problemelor
- Capacitate de planificare, alocare resurse, implementare, organizare si coordonare a strategiei de vanzari in vederea atingerii obiectivelor stabilite
- Cunostinte operare MS Ofice (Excel, Word)
Oferim:
• Salariu fix + comision din vanzari, bonusuri/prime
• Contract de munca pe perioada nedeterminata
• Laptop si telefon
• Autoturism de serviciu
Este necesar sa detii:
• Permis de conducere cat. B valabil
• cazier rutier fara incidente majore in trafic
• cazier judiciar fara incidente
• diploma de studii
• cont bancar pentru virament salariu
Si nu in ultimul rand, dorinta de a te desvolta alaturi de o echipa tanara si puternica.
BACK OFFICE
ASISTENT
Nu exista candidatul ideal, in schimb ne dorim ca viitorul coleg/a sa:
- Fie punctual/a cu spirit dе echipa, atitudine pozitiva, orientare catre rezultate, persoana empatica si creativa
- Abilitati si cunostiinte tehnice de baza pentru intocmirea facturilor, devizelor Si a ofertelor comerciale
- Capacitate de multi-tasking precum si atentie la detalii;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel meiu;
- Capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;
- Cunostinte bune de operare PC, pachet MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Programe de facturare: Smartbill, Saga
Descrierea jobului
- Asistentul back office va avea urmatoarele indatoriri principale:
- Mentine legatura cu agentii de vanzari, coordonator de proiect si logistica pentru rezolvarea situatiilor de lucru curente.
- Emiterea facturilor fiscale, devizelor si bonuri de consum
- Introducerea comenzilor in sistem
- Urmarirea livrarii produselor si/sau urmarirea derularii eficiente a distributiei acestora
- Intocmirea de rapoarte
- Mentinerea in permanenta a relatiei cu departamentul financiar contabil
Oferim:
• Salariu fix cuprins intre 2500-4000 Ron NET
• Contract de munca pe perioada nedeterminata
• Laptop si telefon
• Decontarea cheltuielilor in interese de serviciu
Este necesar sa detii:
• Permis de conducere cat. B valabil constituie un avantaj
• cazier judiciar fara incidente
• diploma de studii
• cont bancar pentru virament salariu
Si nu in ultimul rand, dorinta de a te desvolta alaturi de o echipa tanara si puternica.